آرایشی و زیبایی

معرفی برند بیوآکوا و 3 محصول پرطرفدار این برند

معرفی برند بیوآکوا

بیوآکوا یکی از برندهای پرطرف‌دار در زمینه محصولات بهداشتی – آرایشی در سراسر جهان است. برندی جدید و نوظهور که در مدت‌زمان کوتاهی توانسته بازارهای جهانی را به خود اختصاص دهد. کارشناسان و متخصصان چینی حاضر در کمپانی بیوآکوا با تحقیقات گسترده خود، لوازم آرایشی و محصولات مراقبتی پوست باکیفیتی را روانه بازار کرده‌اند. به‌گونه‌ای که سایر محصولات اروپایی و آمریکایی در مقابل بیوآکوا سرخم کرده‌اند. با ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با برند بیوآکوا و محصولات پرطرفدار آن آشنا شویم.

معرفی برند بیوآکوا

برند بیوآکوا یکی از معتبرترین و معروف‌ترین برندهایی است که در زمینه مراقبت از پوست و مو فعالیت می‌کند. کمپانی بیوآکوا با بهره‌گیری از متخصصین حاذق حوزه سلامت پوست و مو، محصولاتی باکیفیت و ارزان‌قیمت در اختیار مشتریان خود قرار داده است. دریافت تضمین کیفیت و بهداشت برای محصولات آرایشی و بهداشتی، روندی طولانی و با آزمایشات سختی همراه هست.

205825160 1000x300 compressed

برند بیوآکوا توانسته از سایر این آزمایشات سربلند بیرون بیاید و علاوه بر رعایت نکات بهداشتی و ایمنی برای پوست، اعتماد جهانیان را به خود جلب کند؛ بنابراین نباید از اینکه نام کشور چین در کنار برند آرایشی – بهداشتی حک شده، نگران باشید. زیرا تا زمانی که محصولی تمام فاکتورها و معیارهای بهداشتی را دریافت نکند، اجازه عرض‌اندام و حضور در بازار پررقابت لوازم بهداشتی و آرایشی را کسب نخواهد کرد.

امروزه زیبایی و تأمین سلامت پوست برای تمام افراد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. چون داشتن پوستی صاف و سالم، تأثیر زیادی بر اعتمادبه‌نفس و آرامش روحی – روانی فرد دارد. در ادامه مقاله قصد داریم با معرفی برند بیوآکوا و محصولات آن بپردازیم که چگونه در مدت‌زمان کوتاهی پس از تأسیس، به یکی از مطمئن‌ترین برندها تبدیل شده است.

کمپانی بیوآکوا کجاست و چه محصولاتی تولید می‌کند؟

کمپانی بیوآکوا BIOAQUA در سال 2009 توسط فردی به نام ژائو فنگ لیو در پکن پا به عرصه وجود گذاشت. کارشناسان و متخصصان حوزه پوست و مو شاغل در این کمپانی با تلاش شبانه‌روزی و رصد رمز موفقیت سایر برندهای جهانی، محصولاتی باکیفیت و با قیمتی مناسب تولید کرده‌اند.
تیم تحقیقاتی حاضر در کارخانه مدرن بیوآکوا، با بهره‌گیری از امکانات گسترده خود اقدام به تولید محصولات متنوعی کرده است. لوازم آرایشی – بهداشتی که طب سنتی چینی را نیز آنها را تأیید و توصیه می‌کند.

برخلاف برخی برندهای معروف که یک محصول خاص و انحصاری تولید می‌کنند، برند بیوآکوا انواع مختلفی از لوازم آرایشی و بهداشتی را تولید و روانه بازار کرده است؛ بنابراین نه‌تنها از نظر کیفیت بلکه از لحاظ کمیت هم به شهرت رسیده است.

معرفی برند بیوآکوا

تمام محصولات بیوآکوا در دسته‌بندی‌های زیر قرار می‌گیرند:

❖ انواع کرم‌های بدن و صورت
❖ انواع متنوعی از ماسک‌ صورت با عصاره‌های طبیعی
❖ سرم‌های مختلف پوست و مو
شامپو و نرم‌ کننده‌ مو
❖ اسکراب‌های گیاهی و طبیعی
❖ اسپری‌های آب
❖ پکیج لوازم بهداشتی – مراقبتی روزانه

دلیل محبوبیت محصولات بیوآکوا چیست؟

محصولات بیوآکوا از مواد طبیعی و گیاهی و کاملاً ارگانیک تهیه شده‌اند. به همین دلیل با انواع پوست سازگار و بدون عوارض هستند. همچنین قیمت پایین تولیدات کمپانی بیوآکوا در کنار کیفیت بالای آن، با استقبال گسترده مردم در سراسر جهان مواجه شده است.
از دیگر ویژگی‌ها و دلایل محبوبیت جهانی این برند، بسته‌بندی منحصربه‌فرد و ویژه آن است که آن را از سایر برندها متمایز کرده است. محصولات بیوآکوا در بسته‌هایی خلاقانه و هنری زیبایی قرار گرفته‌اند. کمپانی بیوآکوا در واقع با تولید این بسته‌بندی‌های شیک و چشم‌نواز، به‌نوعی برای مشتریان خود احترام ویژه‌ای قائل شده است.

زیبایی رنگ واقعی شماست

بیوآکوا در توضیح و معرفی محصولات خود اعلام کرده: “هرکس زیبایی منحصربه‌فرد خود را دارد. اما ما متعهد هستیم که به مردم کمک کنیم تا زیبایی خود را کشف کنند. امیدواریم محصولات ما به آنها اعتمادبه‌نفس و نگرش مثبتی به زندگی دهد.” جمله زیبا و دلنشین “زیبایی رنگ واقعی شماست ” شعار کمپانی بیوآکوا است. مطمئنأ با خواندن این جمله، لبخندی زیبا بر لبان شما نقش می‌بندد. Beauty is your color این عبارت نه تنها دربرگیرنده ویژگی‌ها و خصوصیات ظاهری فرد است بلکه نمادی از ارزش‌گذاری، صداقت و مشتری‌مداری بیوآکوا را اعلام می‌کند.

مشاهده می‌کنید درعین‌حال که کارشناسان پوست بیوآکوا محصولات باکیفیت تولید می‌کنند، کارشناسان تبلیغات و بازرگانی آنها نیز بیکار ننشسته‌اند و با اعلام شعاری درخور، خود را شایسته محبوبیت نشان داده‌اند.

محصولات پرطرف‌دار بیوآکوا

پوست یکی از حساس‌ترین ارگان‌های بدن است که وظیفه مراقبت از اجزای داخلی بدن را برعهده دارد؛ بنابراین مراقبت از آن به‌منظور تأمین سلامت تمام اندام‌های بدن بسیار ضروری است. با استفاده از انواع محصولات بیوآکوا به بهداشت جسم و روان خود کمک کنید.

Screenshot 20211021 19581601

1- کرم دور چشم بیوآکوا

یکی از انواع کرم‌های تولیدی برند بیوآکوا، کرم دور چشم است. این کرم آرایشی به‌منظور جلوگیری از چین‌وچروک، رفع تیرگی و خطوط زیر چشم بسیار کارا و مفید است. این کرم مورداستفاده خانم و آقایان بدون محدودیت سنی است. ترکیبات کرم دور چشم بیوآکوا کاملاً گیاهی و حاوی اسانس جینسینگ، آلوئه‌ورا و بلوبری و سایر گیاهانی است که برای پوست ظریف و حساس دور چشم مفید و ضروری هستند. محصولات کرم دور چشم بیوآکوا به شکل قلمی، تیوبی و بطری تولید و عرضه می‌شوند.

2- انواع کرم‌های بیوآکوا

انواع مختلفی از کرم‌های روشن‌کننده و ترمیم‌کننده، هیالورونیک اسید، مرطوب‌کننده و روشن‌کننده تولیدات شرکت بیوآکوا روانه بازار می‌شوند. محصولاتی شگفت‌انگیز که هرکدام برای پوست‌های حساس و آسیب‌دیده معجزه می‌کند.

3- ماسک ورقه‌ای بیوآکوا

مغذی‌ترین و لذت‌بخش‌ترین محصولی که می‌توانید برای پوست خود تهیه کنید. ماسک ورقه‌ای یا همان شیت ماسک بیوآکوا از ترکیبات کاملاً ارگانیک و عصاره میوه‌ها و گیاهان مختلفی تولید می‌شود.
انواع مختلف ماسک ورقه‌ای از پراستفاده‌ترین و مفیدترین محصولات بیوآکوا برای پوست صورت محسوب می‌شوند. دلیل آن هم قیمت ارزان و استفاده راحت از این محصول است.

محصولات بیوآکوا را از کجا بخریم؟

فروشگاه اینترنتی ماها کازمتیک با تهیه و تأمین محصولات باکیفیت برندهای معروف و بزرگی مانند بیوآکوا سعی در ارائه بهترین خدمات به مشتریان به‌ویژه بانوان دارد. برند بیوآکوا از بزرگ‌ترین و معتبرترین تولیدکنندگان حوزه سلامت و بهداشت پوست و مو در جهان است. این کمپانی در مدت‌زمان کوتاهی پس از تأسیس توانسته در اکثر کشورهای جهان از جمله ایران طرف‌داران و مشتریان زیادی را به خود جلب کند. استقبال خانم‌ها و آقایان در سراسر جهان از محصولات این کمپانی، آن را به برندی محبوب در سراسر جهان تبدیل کرده است.

سخن آخر:
کمپانی بیوآکوا یکی از معتبرترین و بزرگ‌ترین کمپانی‌های جهان است که در حوزه تولید محصولات بهداشتی و آرایشی فعالیت می‌کند. این شرکت چینی به دلیل تولید محصولات باکیفیت و باقیمت پایین در مدت‌زمان کوتاهی پس از تأسیس توانسته به محبوبیت جهانی برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *