آشنایی با برند ها

معرفی برند بالانس و 5 محصول برتر این برند

معرفی برند بالانس

برند بالانس، برند بالانس زیرمجموعه کمپانی کرایتون creightons انگلستان در سال 1954 تأسیس شد. این برند روی طیف گسترده‌ای از محصولات مراقبت از پوست، مو و سلامت فعالیت دارد. تمام محصولات این کمپانی از طراحی، ایجاد و تولید ارگانیک و گیاهی هستند. هیچ‌گونه مواد مضر شیمیایی مانند پارابن، گلوتن و رنگ در ساختار محصولات بالانس یافت نمی‌شود. میزان مواد طبیعی و وگان موجود در محصولات مختلف از 90 تا 98 درصد متغیر است. با ادامه این مطلب با ماها کازمتیک همراه باشید تا به معرفی برند بالانس و محصولات برتر آن بپردازیم.

قدرت تأثیرگذاری محصولات برند بالانس فوق‌العاده سریع است به‌گونه‌ای که این کمپانی انگلیسی چندین جایزه در حوزه فعالیت خود دارد. برند بالانس با کاهش برخی هزینه‌های اضافی بسته‌بندی، قیمت محصولات خود را کاهش داده است. ازاین‌رو قیمت ارائه شده نهایی تولیدات آن، نسبت به نمونه‌های مشابه سایر برندها، بسیار ارزان‌تر از سایر رقباست.

معرفی بهترین محصولات برند بالانس

سرم ویتامین سی بالانس

این سرم غنی از ویتامین C به‌منظور درخشش و روشن‌کردن پوست می‌باشد. ویتامین C باعث قوام بخشیدن و صاف شدن پوست صورت شده و خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش می‌دهد. ازآنجاکه با افزایش سن، پوست دچار تغییر رنگ، جوش و کدری می‌شود، این سرم نقش زیادی در کاهش این اثرات مخرب پوستی دارد.

سرم ویتامین سی بالانس، عاری از هرگونه ترکیبات شیمیایی، پارابن و گلوتن است. ترکیبات موجود در ساختار این سرم، موجب جوان‌سازی، ازبین‌بردن لک جوش‌ها و سایر لکه‌های حاصل از اثرات آفتاب‌سوختگی می‌شوند که در نهایت پوستی صاف و یکدست و شفاف خواهید داشت. این سرم مناسب انواع پوست‌های خشک، چرب و معمولی است.

افرادی که روز پرکار و جنب‌وجوشی داشته‌اند، با این سرم می‌تواند این خستگی را از پوست برداشته و باعث نشاط و شادابی هرچه بیشتر پوست صورت خود شوند. استفاده دو بار در روز یک‌بار صبح و یک‌بار شب، اثربخشی سریع‌تری برایتان به ارمغان خواهد آورد.

سرم طلا یا گلد کلاژن بالانس

این سرم هیدراته و آب‌رسان بالانس، کلاژن ساز است. ازاین‌رو موجب جوان‌سازی و به تأخیر انداختن پیری پوست صورت می‌شود. جریان‌سازی خون، رطوبت دهی و جلوگیری از چین‌وچروک پوست از دیگر خواص این سرم است.

پک بالانس

پک بالانس

کمپانی بالانس در فرمولاسیون این سرم از کلاژن دریایی و طلای کلوئیدی بهره برده است. ترکیباتی جوان‌ساز و لیفتینگ، ترمیم‌کننده و با خاصیت پلامپر یا به عبارتی پرکننده چروک‌ها از داخل که برای انواع پوست مناسب‌سازی شده است.

طلای کلوئیدی در واقع سوسپانسیون و محلولی است که حاوی ذرات ریز طلاست که به‌عنوان طلای نانو هم شناخته می‌شود. به دلیل اینکه از فناوری نانو برای تبدیل طلای کلوئیدی به ذرات ریز استفاده می‌شود، به طلای نانو معروف شده است.
کلاژن دریایی، پروتئینی با ساختار پیچیده که در فلس یا پوست ماهی‌های آب‌شور مانند ماهی قزل‌آلا یافت می‌شود. این پروتئین به ایجاد و حفظ استحکام و قدرت پوست، مو و ناخن کمک زیادی می‌کند.

نحوه استفاده از این سرم به این صورت است که روزانه یک‌بار صبح و یک‌بار شب بعد از پاک‌سازی و تمیزکردن صورت از انواع آلودگی‌ها، مقداری از آن را روی ناحیه پوست صورت ماساژ داده تا به‌خوبی جذب شود. نکته قابل‌توجه اینکه بعد از استفاده نیازی به شستن و آبکشی صورت نیست.

سرم هیالورنیک اسید بالانس

تمامی محصولات دارای هیدراتاسیون، وظیفه آبرسانی و کلاژن‌سازی پوست را برعهده دارند. با افزایش سن پوست خاصیت هیدراته سازی خود را از دست می‌دهد؛ بنابراین پوست به ماده‌ای جهت رطوبت دهی و هیدراته نیاز دارد. یکی از محصولات بسیار مفید و اثرگذار بالانس با خاصیت هیدراته کردن پوست، سرم هیالورنیک اسید است.

این سرم قابلیت جذب و نگهداری آب بر روی پوست را دارد. به‌گونه‌ای که 1000 برابر وزن خود، آب درون خودش را نگه می‌دارد. سرم هیالورنیک اسید مخصوصأ برای پوست‌های خشک بسیار مناسب است.
برای استفاده از این سرم ابتدا پوست را تمیز کنید، مقداری سرم را روی صورت ماساژ دهید تا محتوای ذرات ریز آن به لایه‌های زیرین پوست نفوذ کند.

سرم دور چشم طلا و کلاژن دریایی بالانس

سرم دور چشم بالانس، دارای ذرات طلا و کلاژن دریایی است که قابلیت جوان‌سازی و ترمیم پوست نازک اطراف چشم را دارد. کلاژن دریایی از اثرات نامطلوب پیری و چین‌وچروک پوست جلوگیری کرده و باعث جوان‌سازی پوست می‌شود. این ماده دارای آنتی‌اکسیدان بسیار قوی با خاصیت ترمیم و التیام بخشی و جلوگیری از افتادگی پوست است.

سرم دور چشم گلد بالانس بسیار سبک بوده که باعث افزایش جذب و نفوذ به لایه‌های زیرین پوست اطراف چشم می‌شود. علاوه‌برآن به دلیل بافت سبک آن، احساس سنگینی و چسبناکی بعد از استفاده از آن احساس نمی‌شود. این سرم قادر به ازبین‌بردن چین‌وچروک و خطوط اطراف چشم می‌شود. به دلیل وجود ذرات بسیار ریز طلا در آن که به عمق لایه‌های پوست داخلی می‌روند، موجب ازبین‌رفتن تیرگی و سیاهی اطراف چشم می‌شود.

برای استفاده از این سرم و تأثیر سریع آن، باید دو بار در روز صبح و شب، به‌صورت ضربه‌ای در ناحیه اطراف چشم گذاشته شود تا به‌خوبی جذب پوست دور چشم شود. قدرت جذب این سرم آن‌قدر بالاست که نیازی به آبکشی و شستن بعد از مصرف نیست.

سرم نیاسامید 15% بالانس

نیاسامید نام تجاری ویتامین B3 است. این سرم غنی از این ویتامین است که نسبت به سایر محصولات از خلوص و پایداری بالایی برخوردار است. این ماده باعث کاهش ترشح سبوم به‌ویژه در پوست‌های چرب می‌شود.

بهتر است بدانید نیاسامید نوعی ویتامین محلول در آب است که در غلات، ماهی و گوشت وجود دارد. تحقیقات نشان داده است که این ماده در درمان جوش، صاف کردن پوست و ترمیم آسیب‌های ناشی از جوش صورت بسیار مؤثر است. نیاسامید با انواع دیگری از مواد و عناصر مراقبتی پوست مثل رتینول، آنتی‌اکسیدان‌ها و هیالورنیک اسید سازگار است.

نیاسامید 15درصد یکی از مشتقات ویتامین B3 است که با کاهش منافذ پوست، جوش، تیرگی‌ها و لکه‌های جوش و قرمزی پوست را از بین می‌برد. در نتیجه به پوست صورت لطافت و نرمی نیز می‌دهد. سرم نیاسامید 15% بالانس، مناسب برای تمام پوست‌ها تولید می‌شود. همچنین روی انواع جوش‌ها، آکنه، جوش سرسیاه، جوش‌های زیرپوستی و جوش چرکی و بلوغ بسیار تأثیر دارد و موجب کنترل آنها می‌شود.

جمع‌بندی

در این مطلب به معرفی برند بالانس پردختیم. بالانس برند زیرمجموعه کمپانی کرایتون انگلیس قریب 70 سال سابقه در تولید محصولات مراقبتی پوست و مو مشغول به فعالیت است. انواع محصولات بالانس دارای خاصیت اثربخشی فوق‌العاده سریع همانند برندهای هم رده خود با قیمت پایین‌تر هستند. انواع سرم‌های پوست و سرم‌های دور چشم این کمپانی از 90 تا 98 درصد ترکیبات طبیعی و گیاهی تشکیل شده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *