آرایشی و زیبایی

معرفی بهترین محصولات پوستی

بهترین محصولات پوستی

خانم‌ها در همه سنین به دنبال شادابی و زیبایی پوست خود هستند. حتی اگر هیچ‌گونه ناراحتی و آسیبی در پوست صورت نداشته باشید و دارای صورتی صاف و بدون جوش و لک هم باشید، مراقبت از پوست امری الزامی است. زیرا پوست صورت در معرض انواع آلودگی‌های محیطی و آسیب از نور خورشید و ابزارهای الکترونیکی مثل موبایل، تلویزیون، لپ‌تاپ و … است.
حتماً برای شما هم پیش‌آمده که برای یک نوع محصول به دنبال بهترین هستند. بهترین کرم صورت برای پوست‌های چرب یا خشک یا مختلط چیست؟ کدام کمپانی بهترین محصولات مراقبتی پوست و مو را تولید می‌کند؟ یا زیر چشمتان یک خط افتاده و به دنبال بهترین کرم دور چشم خوب که اثربخشی سریع داشته باشد را تهیه کنید؟ و هر نوع محصول مراقبتی دیگر که همیشه مورد سؤال خانم‌هاست. در این مقاله قصد داریم چندبرند معروف تولیدکننده محصولات پوستی را به شما معرفی کنیم.

بهترین محصولات پوستی

محصولات آرایشی سی گل

شرکت سی گل در سال 1369 توسط دکتر نصرالله اخوی در زمینه تولید محصولات آرایشی – بهداشتی تأسیس شد. وی تنها متخصص بین‌المللی در زمینه آرایشی و دارویی در ایران است. این شرکت با همکاری کمپانی‌های بزرگ فرانسوی مانند لورآل و ویشی بهترین محصولات مراقبتی پوست از جمله انواع پاک‌کننده‌ها، کرم‌های رفع تیرگی و چین‌وچروک اطراف چشم، کرم‌های ضدآفتاب بانوان و آقایان و بسیاری از محصولات آرایشی را تولید و روانه بازار کرده است.
بهتر است که بدانید که شرکت سی گل با همکاری بسیاری از برندها و کمپانی‌های معروف فرانسوی نه‌تنها در زمینه آرایشی که در برخی زمینه‌های بهداشتی و مراقبت از دهان و دندان کودکان و بزرگسالان نیز فعالیت دارد. چهار برند پریم (PRIME)، فارمد (PHARMED)، فریس (FRICE)، دیپ سنس (Deep Sence) از زیر مجموعه های لابراتوار اخوی و شرکت سی گل هستند.

محصولات آرایشی سینره

شرکتی دانش‌بنیان که محصولات خود را از طبیعت با منشأ گیاهی تولید و عرضه می‌کند. این برند در سال 1376 تأسیس شده و در سال 1388 عنوان برند برتر کشوری را دریافت کرد. محصولات شرکت سینره مورد تأیید متخصصان داخلی و بین‌المللی مانند آکادمی بیماری‌های پوست و مو لندن قرار گرفته است.
کرم ضدچروک سینره یکی از بهترین و برترین محصولات این شرکت است که بر اساس آخرین متدها و با فرمولاسیون پیشرفته تولید می‌شود. از جمله ترکیبات این کرم، بهره‌گیری از کمپلکس MDI در ساختار و ترکیبات آن است. MDI قویترین مهارکننده نای کلاژناز (حل کننده کلاژن) است که باعث افزایش کلاژن پوست و جلوگیری از پیری و چین و چروک آن می‌شود.

محصولات آرایشی مای

از جمله بهترین شرکتهای ایرانی تولیدکننده محصولات مراقبتی پوست، برند مای است. مای نام تجاری کمپانی آریان کیمیا است. محصولات مای قابل‌رقابت با بهترین محصولات خارجی با قیمتی مناسب به بازار عرضه می‌شوند. این شرکت نه‌تنها در مراقبت‌های پوستی که در زمینه‌های دیگری همچون شامپو و مراقبت از مو، بهداشت و مراقبت از بدن، شوینده و پاک‌کننده و ضدعفونی‌کننده نیز فعالیت دارد.
از جمله تولیدات این شرکت می‌توان به کرم مرطوب‌کننده دست و صورت جوجوبا اشاره کرد. محصولی پرطرف‌دار که علاوه بر اینکه رطوبت و نرمی را برای صورت شما به ارمغان می‌آورد، تغذیه لازم را نیز به پوست می‌رساند. این کرم سرشار از ویتامین E بوده که موجب کلاژن‌سازی روی سطح پوست و جلوگیری از فعالیت‌های رادیکال‌های آزاد می‌شود. همچنین با بهره‌گیری از موم زنبورعسل در ساختار این محصول، باعث شفافیت پوست می‌شود.

محصولات آرایشی ایوروشه

برند معروف فرانسوی که در سال 1959 شروع به فعالیت کرد. شعار این برند “باهم، برای یک ردپای مثبت” است. محصولات این کمپانی به‌صورت گیاهی و طبیعی هستند و ایوروشه در سراسر دنیا به سفیر زیبایی و طبیعت معروف است. محصولات ایوروشه شامل آرایش صورت و چشم، ابرو، لب‌ها و عطرها و مراقبت از مو هستند.

معرفی و خرید بهترین محصولات پوستی 1

معرفی و خرید بهترین محصولات پوستی

محصولات آرایشی اوسرین

اوسرین نام یک برند آلمانی است که طیف گسترده‌ای از محصولات درمانی و مراقبتی پوست را شامل می‌شود. انواع پاک‌کننده‌ها، ضدآفتاب و کرم‌های آب‌رسان این برند در محیط آزمایشگاه تولید می‌شوند. این محصولات از جمله باکیفیت‌ترین و مؤثرترین لوازم آرایشی – بهداشتی در جهان محسوب می‌شوند.

محصولات آرایشی کیو وی

برند کیووی QV توسط یک جوان شیمیدان استرالیایی تأسیس شد. جرالد اپنهایم که همسرش پرستار بیمارستان کویین ویکتوریا بود، از وی درخواست می‌شود که فرمولاسیونی برای مراقبت‌های پوستی پیدا کند. روغن تولید شده توسط جرالد بهبود بیماران و رضایت پزشکان را به همراه داشت. کم‌کم محصول وی مورد استقبال مردم در سراسر استرالیا قرارگرفتن. وی کمپانی کیو وی را به همراه همسرش تأسیس کرد.
محصولات کیووی دارای کیفیت بالایی هستند و فاقد هرگونه عطر، صابون، لانولین و مواد محرک پوستی هستند.

محصولات آرایشی schon

تمامی محصولات آرایشی شون بر پایه گیاهی و عصاره میوه‌ها تولید می‌شوند. شون محصول مشترک شرکت آریان کیمیا ایران و کریس اند کارل آلمان در زمینه بهداشتی – آرایشی است. انواع کرم‌های مرطوب‌کننده با عصاره میوه‌های مختلف، کرم‌های مرطوب‌کننده، پاک‌کننده و لایه بردار صورت از محصولات پرطرف‌دار شون هستند.

محصولات آرایشی Dior

نام برند دیور فرانسه برگرفته از فعالیت‌های حوزه مد و لباس بود. در سال‌های اولیه تأسیس این برند، محصولاتی لوکس در حوزه مراقبت پوست تولید و به بازار عرضه شد. این کمپانی در ابتدای امر چندان موفق نبود ولی بعدها با ترکیبات و فرمولاسیون متفاوت توانست در رده بهترین محصولات مراقبت از پوست قرار بگیرد. تقریباً تمامی محصولات ضدآفتاب این برند دارای محافظ خوبی در برابر اشعه UVA هستند. همچنین ریمل، کانسیلر مایع و مجموعه سایه چشم‌های پودری جز معروف‌ترین و بهترین محصولات آرایشی دیور به شمار می‌آیند.

محصولات آرایشی والنسی

والنسی کمپانی تایلندی است که محصولات خود را تحت لیسانس فرانسه تولید و به بازار عرضه می‌کند. به دلیل کیفیت فوق‌العاده و قیمت پایین محصولات آرایشی والنسی روزبه‌روز بر تعداد طرف‌داران این برند افزوده می‌شود. علاوه بر این محصولات والنسی به تأثیرگذاری سریع و قوی مشهور هستند. انواع صابون ضدلک، ضدچروک، جوان‌سازی، رفع تیرگی، بهترین مارک سرم صورت و … از محصولات مراقبت پوستی والنسی هستند.

جمع‌بندی

مراقبت از پوست در هر سنی برای تمام افراد به‌ویژه خانم‌ها اهمیت زیادی دارد. همه خانم در تمام سنین دوست دارند پوستی شاداب، صاف و بدون لک و جوش داشته باشند. شناخت بهترین محصولات پوستی کمک شایانی در رسیدن به این هدف خواهد کرد. در این مقاله چند برند معروف ایرانی و خارجی که ارائه‌دهنده بهترین محصولات پوستی در سراسر دنیا هستند، به شما معرفی شد. مطمئناً با تهیه هرکدام از محصولات این برندها مطابق با نیاز پوست خود، بهترین نتیجه‌گیری و اثربخشی را مشاهده خواهید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *