آرایشی و زیبایی

نحوه تشخیص لوازم آرایشی high copy (های کپی)

1398102316124866519399574 e1592465221140

با اوج گرفتن هرروزه قیمت ارز در ایران، توانایی خرید لوازم آرایشی برند هر روز کمتر و کمتر می‌شود. این مساله اخیرا موجب سوق دادن خانم‌های ایرانی به سمت لوازم آرایشی تقلبی شده است. احتمالا زیاد به گوشتان خورده است که لوازم آرایشی تقلبی صدمات جبران ناپذیری به پوست شما وارد می‌کنند که خب حقیقتی انکارناپذیر است. در این شرایط اگر به فکر سلامت خود هستید، برای شما دو راه باقی می‌ماند: خرید لوازم آرایشی اصل با هزینه زیاد یا خرید لوازم آرایشی high copy (های کپی) با هزینه معقول.

های کپی بودن لوازم آرایشی به معنای صرف شباهت ظاهری زیاد بسته بندی به برند اصلی نیست، بلکه به معنای داشتن کیفیت بالا و نزدیک به محصول برند اصلی است که نگرانی شما را نسبت به آسیب رسیدن به پوستتان یا ایجاد حساسیت کاملا برطرف می‌کند.

اما چگونه لوازم آرایشی high copy (های کپی) را از لوازم آرایشی تقلبی تشخیص دهیم؟

مهم‌ترین نکته در تشخیص کیفیت لوازم آرایشی، فروشنده آن است. خرید از فروشگاه‌های غیرمعتبر یا دست‌فروشان، به معنای تضمین ایجاد انواع عارضه‌ها برای پوست شماست. پس برای خرید لوازم آرایشی، حتما فروشگاه‌های معتبری مانند فروشگاه ماها را انتخاب کنید.

لوازم آرایشی high copy
خرید ماسک مو ترمیم کننده و مغذی مو گلیس مدل Oil Nutritive از فروشگاه ماها

نکته دوم در تشخیص موارد تقلبی، رجوع به سامانه سازمان غذا و دارو و چک کردن شماره مجوز کالاست. شماره مجوز در توضیحات محصول در فروشگاه ماها ثبت شده‌اند.

از حیث کیفیت آرایش و ماندگاری نباید این محصولات را با محصولات تقلبی مقایسه کرد. البته کیفیت محصولات برند بالاتر است، اما با در نظر گرفتن قیمت،‌ ارزش خرید محصولات های کپی بالاست.

خط چشم نمدی کالیستا high copy
خط چشم نمدی کالیستا

با توجه به موارد گفته‌شده، اگر به دنبال کالایی هستید که ارزش خرید بالایی نسبت به قیمتش داشته باشد، پیشنهاد ما کالاهای high copy است. کالاهای high copy را می‌توانید برای آرایش روزمره، آرایش محل کار، آرایش دانشجویی و … استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *