آشنایی با برند ها

معرفی برند سیمپل و 4 محصول برتر این برند

برند سیمپل

برند سیمپل در سال 1960 توسط یک پزشک انگلیسی بعد از ساخت یک صابون بدون عطر و رایحه، مواد شیمیایی و رنگ پایه‌گذاری شد. این کمپانی یکی از پرفروش‌ترین محصولات مراقبتی پوست و مو در سراسر جهان را به خود اختصاص داده است. محصولاتی که کاملاً طبیعی بوده و طبق ادعای مدیران برند سیمپل بدون هیچ‌گونه مواد حساسیت‌زای شیمیایی تولید می‌شوند.
کمپانی سیمپل در تعریفی که از خود ارائه کرده است، اعلام می‌دارد که “ما با طبیعت، حیوانات، انسان‌ها و پوست آنها مهربان هستیم. شما یک انتخاب دارید. مهربانی را انتخاب کنید، مهربانی مسری است.”

اغلب بطری‌های محتوی محصولات سیمپل کدر هستند. این بطری‌ها از مواد پلاستیکی (PCR) که کاملأ بازیافتی هستند، تولید و ساخته می‌شوند. دلیل محبوبیت محصولات سیمپل عدم تست حیوانی آنهاست که اغلب دوستداران حیوانات را ترغیب به استفاده از آن می‌کند.

معرفی بهترین محصولات برند سیمپل

میسلار واتر پوست چرب سیمپل 400 میل

محلولی مناسب برای پاک‌کردن آرایش صورت، چشم‌ها و لب‌ها، با ترکیباتی سبک و قدرت جذب بالا که رطوبتی 90 درصدی را برای پوست شما به ارمغان می‌آورد. میسلار واتر هیچ‌گونه چربی و سنگینی روی پوست ایجاد نمی‌کند، در عوض با بستن منافذ پوست، ظاهری مات و شاداب به پوست صورت می‌دهد.

اغلب افرادی که پوست صورتشان چرب است، از براقی و درخشندگی زیاد از حد صورت خود می‌نالند، برند سیمپل با تولید محصولی کاملاً طبیعی از عصاره‌های آویشن، فندق و چیکو علاوه بر تغذیه پوست، به طور عمیق چربی و سبوم اضافی پوست و سایر آلودگی‌ها را از آن رفع می‌کند.

محصولات برند سیمپل

محصولات برند سیمپل

این محصول فاقد هرگونه رنگ یا ماده رنگی مصنوعی، الکل، عطر و رایحه است. عملکرد آن روی پوست بدون ایجاد التهاب و حساسیت و تحریکات پوستی است.

برای استفاده از آن مقداری کمی از محلول میسلار واتر را روی پد یا پنبه آرایشی ریخته و به‌آرامی بدون فشاردادن روی صورت، چشم‌ها و لب‌ها حرکت دهید. بعد از استفاده از این محلول، نیازی به آبکشی و شست‌وشوی صورت نخواهید داشت.

سرم روشن‌کننده و ضدآفتاب سیمپل SPF30

سرم ضدآفتاب سیمپل یک آب‌رسان و جوان‌ساز بسیار سبک است که ویژگی دو محصول را با هم دارد. کمپانی سیمپل در ترکیبات ضدآفتاب خود از جلبک دریایی و ویتامین E استفاده کرده است که باعث ایجاد لطافت و نرمی صورت می‌شود.

سرم روشن‌کننده و ضدآفتاب سیمپل با SPF30 قادر به محافظت از پوست شما در برابر اشعه‌های مضر آفتاب به‌ویژه UVA و UVB دارد. اشعه UVA عامل پیری و چین‌وچروک پوست است. این اشعه توانایی نفوذ به لایه‌هایی زیرین پوست را دارد.

UVB اشعه ماوراءبنفش با طول موج کوتاه است که از طریق نور ابزارهای الکتریکی مثل موبایل، لپ تاپ، کامپیوتر، تلویزیون و … به سمت افراد ساطع می‌شود. این طول موج خاصیت آفتاب سوختگی و در مواقع شدیدتر سرطان زایی دارد.

جالب است بدانید که سرم ضدآفتاب سیمپل مانند یک فیلتر در مقابل اشعه‌های مضر محیطی عمل می‌کند و پوست شما را از سایر خطرات و آسیب‌های پوستی محافظت می‌کند. این سرم دارای بافت مایع، سبک، با قابلیت جذب بالایی است که باعث درخشندگی و آبرسانی عمیق به پوست صورت می‌شود.

سرم ضدآفتاب سیمپل فاقد هرگونه مواد شیمیایی حساسیت‌زا، عطر و بو، الکل، پارابن و روغن‌های معدنی و رنگ‌های مصنوعی است. استفاده از آنتی‌اکسیدان‌های قوی در فرمولاسیون این سرم، باعث جوان‌سازی پوست نیز می‌شود.

پاک‌کننده آرایش چشم حساس مدل 50 میل سیمپل

پاک‌کننده آرایش چشم فاقد هرگونه روغن‌های معدنی و حیوانی قادر به ازبین‌بردن و پاک‌کردن آرایش‌های چشم از جمله ریمل مژه، ریمل ابرو، سایه چشم و آرایش‌های قوی ضدآب است. با ترکیباتی ملایم هیچ‌گونه آسیب و خطراتی متوجه پوست نازک اطراف چشم و حتی خود چشم نخواهد بود.

محصول های برند سیمپل

محصول های برند سیمپل

در ساختار این ریمور آرایش چشم، هرگونه مواد شیمیایی، عطر و الکل که باعث ایجاد حساسیت و سوزش چشم می‌شوند، به کار نرفته است؛ بنابراین برای پوست‌های حساس و استفاده‌کنندگان از لنز چشم، گزینه مناسبی است. این محلول خاصیت مرطوب‌کنندگی نیز دارد.
برای استفاده از پاک‌کننده آرایش چشم، مقداری از آن را روی یک پد تمیز بریزید. بدون فشاردادن و به‌آرامی روی ناحیه چشم و پوست اطراف آن بمالید.

شوینده استیکی زغال سیمپل مناسب پوست چرب

کمپانی سمپل از زغال چوب درخت بامبو در ترکیبات این شوینده بهره برده است. مناسب برای پوست‌های چرب بدون ایجاد حساسیت با خاصیت چسبندگی قوی، ازبین‌برنده هرگونه آلودگی و مواد زاید روی پوست مانند جوش‌های سرسیاه و چربی اضافه روی پوست که در نهایت سلامتی پوست از آن حاصل می‌شود. عملکرد این شوینده به این صورت است که منافذ عمیق پوست را پرکرده، در نتیجه آن پوست سفیدتر و شفاف‌تر می‌شود.

این سوسپانسیون قوی ضد آکنه، با فرمولاسیون گیاهی فاقد الکل و پارابن است. به همین دلیل از آن به‌عنوان “مختص پوست‌های چرب و مختلط و کنترل‌کننده چربی پوست” نام‌برده می‌شود. بافت و ساختار آن به‌صورت جامد است؛ بنابراین نسبت به سایر شوینده‌های مایع و ژلی قابلیت حمل راحت‌تری دارد.
شوینده استیکی زغال سیمپل محدودیت مصرف ندارد و هر روز می‌توانید از آن استفاده کنید.

کرم مرطوب‌کننده و ضدآفتاب سیمپل

این محصول سیمپل برای تمام انواع پوست‌ها مناسب‌سازی شده است. دو ویتامین E و B3 و استفاده از گلیسیرین و روغن بادام شیرین در ساختار این کرم، باعث ایجاد نرمی و لطافت در پوست می‌شود. ازاین‌رو برای پوست‌های خشک گزینه بسیار مناسبی است. زیرا باعث ایجاد حس لطافت و شادابی شده و خاصیت ضد خشکی دارد. ترکیبات به‌کاررفته در ساختار این کرم، از چین‌وچروک و پیری پوست جلوگیری می‌کند.

کرم مرطوب‌کننده با جاذب قوی، فاقد چربی، روغن‌های معدنی و مواد شیمیایی است؛ بنابراین برای کسانی که دارای پوست چرب هستند نیز بسیار مناسب است. عدم استفاده از ماده سالیسیک اسید و رنگ و عطر، الکل و پارابن در فرمولاسیون کرم مرطوب‌کننده و ضدآفتاب سیمپل آن را به گزینه مناسبی برای پوست‌های حساس و افراد در تمام سنین تبدیل کرده است.

اسکراب پاک‌کننده منافذ سیمپل مدل CLEAR PORE SCRAB 50 میل

این اسکراب پاک‌کننده باعث ازبین‌بردن تمام آلودگی‌ها و سبوم پوست شده و در کاهش چربی پوست بسیار مؤثر است. سلول‌های مرده پوست را از بین می‌برد و برخلاف سایر اسکراب‌های موجود در بازار عاری از هرگونه مواد و دانه‌های خشن است که باعث قرمزی و آسیب به پوست می‌شوند.

در فرمولاسیون و ترکیبات این محصول از آویشن، زینک و عنبر سائل استفاده شده است. همچنین بافت این اسکراب همانند کرم است. غنی شده از ویتامین E، پرو ویتامین B5 و گرانول برنج وفاقد الکل، پارابن و هرگونه عطر و رایحه است.

این اسکراب را دو تا سه بار در هفته برای اثربخشی و نتیجه‌گیری بهتر استفاده کنید. ابتدا صورت را خیس کرده و مقداری از اسکراب را با کف دست و به‌آرامی روی صورت ماساژ دهید. بعد از استفاده از اسکراب حتماً صورت را شست‌وشو دهید.

جمع‌بندی

سیمپل، برند انگلیسی است که محصولات خود را بر پایه گیاهی و کاملاً طبیعی تولید می‌کند. علاوه بر ترکیبات این مواد آرایشی، جعبه‌های محتوی آنها نیز بازیافتی و دوستدار محیط‌زیست هستند. شعار این کمپانی مهربانی است. مهربانی با حیوانات، گیاهان، انسان‌ها و پوست آنها. شما یک انتخاب بیشتر ندارید، مهربانی را انتخاب کنید. مهربانی مسری است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *