آشنایی با برند ها

معرفی برند ایمیجز و 9 محصول برتر این برند

معرفی برند ایمیجز

برند ایمیجز یک برند معروف چینی است که در زمینه تولید محصولات مراقبتی پوست فعالیت می‌کند. تمامی محصولات برند ایمیجز زیر نظر کمپانی بزرگ بیو آکوا تولید و عرضه می‌شوند. ایمیجز همانند والد خود بیو آکوا، به تولید ماسک‌های صورت و سایر محصولات مراقبت از پوست با قیمت مناسب شهرت دارد. درعین‌حال کیفیت و اثربخشی آنها با برندهای بزرگ و معروف جهان برابری می‌کند و در برخی نمونه‌ها از آنها پیشی گرفته است.

محصولات ایمیجز در آسیا و اروپا طرف‌داران زیادی دارد. ایمیجز محصولات خود را در اختیار مصرف‌کنندگان خود در کشورهایی همچون ایران، چین، مالزی، امارات، عمان، امریکا، استرالیا و ترکیه قرار می‌دهد.

انواع محصولات برند ایمیجز

محصولات برند ایمیجز تحت نظارت تیمی قوی از کارشناسان برجسته و حرفه‌ای در حوزه زیست‌شناسی و پوست تولید می‌شوند. این تیم با بهره‌گیری از دانش و تخصص و آخرین دستاوردهای علمی محصولاتی با فرمولاسیون و ترکیبات جدید روانه بازارهای جهانی کرده است. محصولات بین‌المللی ایمیجز در سایت بزرگ و معتبری همچون آمازون، علی‌بابا و ای بی به فروش می‌رسند. انواع ماسک‌های ورقه‌ای، آب‌رسان و سرم و کرم‌های ایمیجز از تولیدات این برند معروف هستند که در ادامه مقاله قصد داریم چند نمونه از آنها را معرفی کنیم.

کرم شیر گاو ایمیجز

آب‌رسان فوق‌العاده قوی که در تماس با پوست تبدیل به قطرات شیر می‌شود. بافت مخملی و بسیار سبک دارد. ساختار آن به‌گونه‌ای است که به لایه‌های عمیق پوست نفوذ کرده و در تمام طول روز، رطوبت پوست صورت را حفظ می‌کند. افرادی که پوست‌های خشک و پوسته‌پوسته دارند با استفاده از این کرم می‌توانند صورت خود را نرم و سلول‌های مرده پوسته‌پوسته را از بین ببرند.

شیر گاو حاوی ویتامین‌های مغذی است که هیدراته و آب‌رسان قوی برای پوست محسوب می‌شود. ویتامین A موجود در شیر باعث رطوبت دهی به پوست، ازبین‌برنده خشکی آن نیز است. همچنین شیر گاو غنی و سرشار از ویتامین B، آلفاهیدروکسی زین، کلسیم و آنتی اکسیدان های بسیار قوی است.

این کرم می‌تواند تغذیه پوست را تأمین کند و به‌مرور باعث کاهش چین‌وچروک پوست می‌شود. همچنین جوش، آکنه و لک را از بین می‌برد و موجب جوان‌سازی پوست صورت می‌شود.

سرم پرتقال خونی ایمیجز

محصولی بسیار غلیظ، مغذی و ازبین‌برنده لک‌های صورت با آنتی‌اکسیدان‌های قوی که از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند. رادیکال‌های آزاد در واقع مولکول‌های ناپایداری هستند که منجر به پیری زودرس پوست صورت می‌شوند.
سرم پرتقال خونی ایمیجز حاوی مقدار زیادی ویتامین C برای حفظ رطوبت و طراوت دهی به پوست است. این سرم با قدرت هیدراته قوی موجب افزایش خاصیت ارتجاعی، لیفت کردن و سفت شدن پوست صورت می‌شود. درعین‌حال لک، جوش و آکنه را از بین برده و پوست را شفاف، سفید و روشن‌تر می‌کند.

تونر نیکوتین آمید ایمیجز

سرشار از ویتامین B3 که همانند یک مرطوب‌کننده و آب‌رسان عالی برای پوست عمل می‌کند. نیکوتین آمید از مشتقات ویتامین B3 در ترکیبات این تونر استفاده شده که به‌عنوان یک پاک‌کننده قوی و با تنظیم PH پوست، برای جلوگیری از پیری زودرس موجب تغذیه پوست می‌شود. بهتر است بدانید که وجود این ماده در ساختار تونر، خواص درمانی نیز دارد و سبب کاهش آسیب‌های پوستی و افزایش سلامتی سلول‌های پوست می‌شود.

قبل از استفاده از هرگونه مواد و لوازم آرایشی، ابتدا صورت خود را با استفاده از تونر نیکوتین آمید ایمیجز از تمام آلودگی‌ها و چربی‌ها پاک‌سازی کنید. منافذ پوست کاملاً باز شده و آماده دریافت سایر محصولات آرایشی است. دیگر خواص تونر نیکوتین آمید:

  • تنظیم چربی پوست
  • تنظیم PH پوست
  • کاهش منافذ باز پوست صورت
  • افزایش کلاژن‌سازی
  • کاهش خطوط ریز و روند پیری پوست
  • تأمین رطوبت و روشن‌کننده پوست

کرم مرطوب‌کننده و نرم‌کننده پوست ایمیجز

این محصول برند ایمیجز با فرمولاسیون هیدراته و آبرسانی قوی برای پوست، اثربخشی فوق‌العاده‌ای بر رفع خشکی پوست صورت دارد. مواد مغذی موجود در ترکیبات این کرم به لایه‌های زیرین پوست نفوذ کرده و موجب نرمی و رطوبت دهی به پوست می‌شود. ظرف محتوی این کرم بسیار شیک و زیبا و طلایی‌رنگ است.

ماسک ورقه‌ای حبابی عصاره آمینواسید ایمیجز

ماسک ورقه‌ای حبابی با قرارگرفتن روی صورت، حباب‌هایی تولید کرده که موجب پاک‌سازی لایه‌های زیرین پوست می‌شود. این محصول حاوی عصاره ذغال و گیاه بامبو است که موجب لایه‌برداری و بستن منافذ پوست می‌شود. همچنین چربی‌های پوست را کنترل و از جوش زدن جلوگیری می‌کند. علاوه‌برآن موجب درخشان شدن و سفید شدن پوست‌های تیره می‌شود.

ماسک ورقه‌ای دور چشم عصاره اسمانتوس طلایی ایمیجز

این محصول برند ایمیجز، حاوی عصاره اسمانتوس بوده که موجب ازبین‌رفتن پف و سیاهی و چین‌وچروک اطراف چشم می‌شود. ترکیبات و فرمولاسیون ویژه این ماسک موجب ازبین‌رفتن سلول‌های مرده و جایگزین شدن با پوست تازه و جوان می‌گردد.

وجود مقدار بالای آنتی‌اکسیدان در ساختار این ماسک برای مبارزه با رادیکال‌های آزاد و همچنین کلاژن موجود در ماسک موجب رفع و ازبین‌بردن چین‌وچروک و خطوط ریز دور چشم می‌شود. ماسک ورقه‌ای دور چشم عصاره اسمانتوس طلایی، موجب رطوبت دهی پوست اطراف چشم شده و تغذیه لازم را به آن می‌رساند که نتیجه آن ازبین‌رفتن خستگی چشم خواهد بود.

ماسک ورقه‌ای روشن‌کننده و مرطوب‌کننده ایمیجز عصاره مروارید

ماسک روشن‌کننده ایمیجز حاوی عصاره مروارید باعث نرمی و لطافت پوست شده، سلامتی و شادابی پوست صورت را برای شما به ارمغان خواهد آورد. ترکیبات و فرمولاسیون خاص این ماسک شامل آب دریا و مروارید است که با تحریک متابولیسم سلولی، کلاژن‌سازی پوست را افزایش می‌دهد. این خاصیت به طور ویژه برای پوست‌های خشک و تیره اثر درمانی فوق‌العاده‌ای دارد.

ماسک صورت عصاره حلزون ایمیجز

یک آب‌رسان و مرطوب‌کننده مناسب انواع پوست که به دلیل مقادیر زیاد مواد مغذی و کلاژن از افتادگی، شل شدن و پیری زودرس پوست جلوگیری می‌کند. ماسک حلزون بدون ایجاد حساسیت باعث افزایش خاصیت ارتجاعی و کشسانی پوست صورت می‌شود. این ماسک با بستن منافذ باز پوست، صورت را سفید و درخشان می‌کند.

ماسک طلا زیر چشم و دور لب ایمیجز

ماسک طلا مناسب برای پوست‌های حساس، با قدرت هیدراته و آبرسانی بسیار بالا موجب ازبین‌رفتن چین‌وچروک در زیر چشم و دور لب می‌شود. طلا ماده‌ای بسیار مؤثر با اثرگذاری فوق‌العاده روی پوست، باکتری‌هایی که به لایه‌های زیرین پوست نفوذ کرده‌اند را از بین می‌برد. به علت نفوذ عمیق به لایه‌های زیرین، تغذیه پوست را به‌خوبی انجام می‌دهد و موجب کلاژن‌سازی و ایجاد حالت کشسانی روی پوست می‌شود.

جمع‌بندی
برند ایمیجز چین تحت نظارت کمپانی بزرگ بیو آکوا فعالیت می‌کند. تولید ماسک صورت و سایر محصولات مراقبتی پوستی باکیفیت و قدرت اثربخشی فوق‌العاده بالا با قیمت مناسب محبوبیت برند ایمیجز را دوچندان کرده است. این برند در اروپا و آسیا طرف‌داران زیادی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *