آرایشی و زیبایی

لیفت بینی با چسب و مزایای منحصر به فردش

لیفت بینی

بینی یکی از اجزای صورت است که در زیبایی انسان تاثیر زیادی دارد. حال اگر از بینی خود راضی نباشیم، مجبوریم به گونه‌های مختلف، راهی برای زیبایی آن پیدا کنیم. اولین راهی که به ذهن هر فردی می‌رسد، جراحی بینی است. واژه جراحی معادل واژه ریسک است. چه جراحی قلب باز باشد چه جراحی آپاندیس، مسائلی همچون درد و بیهوشی، ترس زیادی در وجود افراد می‌اندازد. به همین دلیل بسیاری از افراد از عمل جراحی بینی هراس دارند. اگر شما هم جز این دسته از افراد هستید ما یک پیشنهاد جذاب برای شما داریم. لیفت بینی بدون جراحی.

لیفت بینی چیست؟

به عمل بالا کشیدن بینی و جلو کشیدن پوست ناحیه قوز بینی، لیفت بینی گفته می‌شود. این عمل جذابیت خاصی به بینی شما می‌دهد. اما چگونه این عمل صورت می‌گیرد؟

لیفت بینی با نخ:

روشی است که از زیر بینی چند نخ مخصوص قابل جذب، زیر پوست بینی جاگذاری می‌شود و ساختار طبیعی بینی نیز حفظ شده و برش و شکستن استخوان ندارد و آسیب نمی‌بیند. نخ در چند دقیقه بعد از بی‌حسی موضعی کار گذاری می شود و با بالا کشیدن بینی و جلو کشیدن پوست ناحیه قوز بینی ظاهر بینی را جذاب می‌کند و فرد مراقبت‌های بعد از جراحی را نخواهد داشت.

لیفیت بینی به طور گسترده برای تغییر بینی طراحی شده است، به طوری که باعث می‌شود که بیمار جوان‌تر شود. به خاطر همین در حال حاضر بیش‌تر مردم جهان از این تکنیک استفاده می‌کنند.

اگرچه این روش نسبت به جراحی مشکلات کمتری دارد،‌ اما باز هم مشکلات خاص خودش را دارد و روش مدنظر ما نیست.

لیفت بینی با نخ
لیفت بینی با نخ

چسب لیفت بینی:

سریع‌ترین و آسان‌ترین راه لیفت بینی استفاده از چسب لیفت بینی است. این چسب به طور موقت بینی شما را بالا نگه می‌دارد و استفاده طولانی مدت از آن باعث ایجاد ظاهری بهتر برای بینی شما می‌شود. این چسب‌ها معمولا بدون رنگ هستند و روی آن‌ها می‌توان آرایش کرد. به این صورت این چسب اصلا دیده نمی‌شود. برای هر بار استفاده سه الی چهار سانتی‌متر از این چسب کفایت می‌کند.

این چسب ضد آب و ضد حساسیت است و خطری برای سلامتی شما ایجاد نمی‌کند.

چسب لیفت بینی برای چه کسانی مناسب است؟

این چسب مناسب کسانی است که بینی افتاده و کمی گوشتی دارند. هم‌چنین کسانی که به تازگی بینی خود را عمل نموده ولی همچنان از بینی خود راضی نیستند نیز مناسب است.

نحوه خرید

برای خرید چسب لیفت این محصول وارد این لینک شده و ظرف چند ساعت ارزان‌ترین چسب لیفت بینی موجود در بازار را دریافت کنید.

1 دیدگاه در “لیفت بینی با چسب و مزایای منحصر به فردش

  1. مریم گفت:

    فک کنم خوب باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *