ضمن تشکر از انتخاب و همراهی شما. لازم به ذکر است،کلیه اصول و قوانین « ماها » براساس قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است. درصورت اعمال تغییرات در قوانین ذکر شده، در همین بخش تغییرات بروزرسانی می شود و مطالعه و آگاهی از آن به عهده کاربر می باشد. شرایط و قوانین، مربوط به تمام قسمت های سایت می باشد و کاربر در صورت ثبت نام در سایت موظف به رعایت کلیه قوانین این سایت می باشد.

شرایط و نحوه عضویت در سایت

در خصوص اشخاص حقیقی، تنها افراد ۱۸ سال به بالا می‌توانند به عضویت خرید از ترکیه درآمده و از خدمات آن استفاده نمایند. افراد زیر ۱۸ سال باید تحت نظر والدین یا قیم قانونی خود از وب سایت خرید کنند. اشخاص حقوقی که در دفاتر ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری جمهوری اسلامی ایران به ثبت رسیده باشند نیز می‌توانند عضو این سایت شده و از خدمات آن استفاده کنند.
برای عضویت در سایت نیاز به پرداخت هزینه نیست. برای استفاده از خدمات سایت، در گام اول می یایست، نام کاربری و رمز عبور برای خود تعیین کنید. اطلاعات مورد نیاز شامل نام و نام خانوادگی، نشانی و شماره تلفن، آدرس پست الکترونیکی و آدرس محل سکونت خود را در اختیار سایت خرید از ماها قرار دهید. با انتخاب نام کاربری و رمز عبور و تایید آن توسط سایت، کد فعالسازی به شماره همراه شما ارسال می شود، با وارد کردن آن و زدن گزینه فعالسازی شما به عضویت سایت در می آیید.
کاربران خرید از ماها می بایست هرگونه تغییر تلفن و آدرس خود را به اطلاع سایت برسانند. بدیهی است در صورت اشکال در آدرس و تلفن، ارائه خدمات به شما عزیزان دچار خلل خواهد شد و گروه خرید از ترکیه هیچ گونه مسئولیتی در خصوص خدمات ارائه شده نداشته و کاربر مسئولیت خسارت وارده به خرید از ترکیه را عهده دار می باشد.
اطلاعات شخصی کاربران در سرور محافظت شده سایت ذخیره خواهد شد.

قبول سفارشات و تخمین قیمت سفارشات
ثبت سفارشات به دلایل متعددی ممکن است انجام نشود. در صورت بروز این مسئله، تیم خرید از ترکیه حق لغو هر سفارشی، در هر زمانی را دارد. در این شرایط، با مشتری تماس گرفته، اطلاعات لازم و مشکل به وجود آمده را با آن‌ها در میان گذاشته و سفارش را در صورت لزوم، با هماهنگی مشتری لغو خواهد کرد.
‏ مدل، تعداد، رنگ، سایز و هر مطلبی درمورد سفارش ها، در زمان ثیت سفارش از مشتری دریافت می شود. در ثبت لینک و سفارش خود دقت نمایید. همچنین ممکن است در مواردی، ارائه اطلاعات و ارسال سفارش، توسط فروشنده، با خطا صورت گیرد که مسئولیت آن برعهده سایت نمی باشد.
‏‎