آرایشی و زیبایی

معرفی انواع لوازم آرایشی (بهترین لوازم آرایشی)

معرفی انواع لوازم آرایشی

لوازم آرایشی و ترکیبات آن

اصولا به مواد یا هر فراورده ای که برای حفظ و بهتر شدن ظاهر افراد و بوی بدن به کار می رود ، لوازم آرایشی می گویند. این محصولات تنوع بسیار گسترده ای دارند که از جمله آنها می توان به انواع رژلب ، کرم ، پودر ، لوسیون ، رنگ مو ، روغن ، مواد آرایش چشم وصورت و…….. اشاره کرد. اکثر لوازم آرایشی دارای ترکیبات شیمیایی هستند و ساختار آنها از رنگ ها ، فیلترهای رنگی ، اسانس ها و ……… تشکیل شده است که همین مواد باعث می شوند رنگ پوست تغییر کند. همیشه هنگام خرید لوازم آرایشی ، باید به این نکته توجه کنید که هیچ ارزانی بدون دلیل و علت نیست پس تا جایی که می توانید از مصرف و خرید لوازم آرایشی بسیار ارزان و بی کیفیت خودداری کنید زیرا استفاده از محصولات نامرغوب ، تاثیرات خطرناکی را روی پوست صورت شما می گذارد و حتی در بعضی مواقع سلامتی شما را می تواند تهدید کند.

معرفی انواع لوازم آرایشی

به صورت کلی محصولات آرایشی انواع گوناگونی دارند و به چند دسته تقسیم می شوند که قصد داریم به آنها اشاره کنیم.

لوازم آرایش صورت

آرایش پاک کن :  محصولات و فراورده هایی که به ما کمک می کنند تا به صورت درست و کامل ، آرایش را از سطح پوستمان پاک کنیم و آنرا به حالت اول خود بازگردانیم.

پرایمر : پرایمرها که جزو محصولات جدید آرایشی محسوب می شوند ، در واقع زیرساز آرایش شما هستند که پوستتان را صاف و یکدست می کنند. خرید لوازم آرایشی از نوع پرایمر ، این امکان را به شما می دهد تا همیشه آرایشی ماندگار داشته باشید.

پنکیک : این محصولات ، یکی از بهترین گزینه ها برای تکمیل آرایش به حساب می آیند. همچنین پنکیک ها به راحتی می توانند منافذ باز صورت را بپوشانند و صورت شما را صاف نشان دهند.

رژ گونه : این محصول باعث می شود گونه هایی حجیم و براق داشته باشید. شما به راحتی می توانید با صرف هزینه های کمتر نسبت به جراحی های زیبایی و خرید لوازم آرایشی از نوع رژ گونه ، زیبایی را برای گونه هایتان به ارمغان بیاورید.

فیکساتور : فیکساتورها ، محصولاتی بی رنگ هستند که دوام و ماندگاری آرایش شما را بیشتر می کنند. این محصولات رنگ یا بافت آرایش شما را تغییر نمی دهند و به دو شکل اسپری و پودری هستند.

کانتورینگ : اصولا کانتور ، یکی از روش های جدید آرایشی به حساب می آید و لوازم کانتورینگ ، شامل هایلایتر ، سایه چشم ، پودر ، پنکیک و پرایمر می باشند.

کانسیلر : معمولا محصولاتی با غلظت بالا هستند و قابلیت این را دارند که از ریزش رژلب و سایه چشم جلوگیری کنند و تیرگی اطراف چشم را بپوشانند.

کرم پودر : استفاده از کرم پودرها که معمولا به شکل مایع هستند ، باعث می شود پوستی یکدست و یکنواخت داشته باشید و همچنین ، جوش های صورت را می توانید بوسیله کرم پودر بپوشانید.

هایلایتر : این نوع از لوازم آرایش صورت ، دارای ۳ نوع کرمی ، مایع و پودری می باشد و قابلیت این را دارد که صورت و چهره شما را جذاب تر کند و رنگ پوستتان را طبیعی تر و زیباتر جلوه دهد.

لوازم آرایش چشم

پالت سایه : این محصولات دارای رنگ های جذاب و متنوعی هستند و به دلیل تنوع رنگی بالا ، اهمیت و کارایی زیادی در بین خانم ها دارند. خرید لوازم آرایشی از این نوع ، برای کسانی که دنبال یک گریم و آرایش حرفه ای هستند ، بهترین گزینه است.

پرایمر سایه : محصولی که موجب می شود سایه چشم به صورت نرم و لطیف روی پلک های شما باقی بماند و به راحتی پاک نشود و به طور کلی ، یک گزینه مناسب برای افزایش ماندگاری آرایش محسوب می شود.

خط چشم : یکی از لوازم پرمصرف و محبوب آرایشی که بوسیله آن می توانید حالت چشمانتان را به هر فرمی که دوست دارید ، عوض کنید.

ریمل : اصولا این محصولات ، به ۳ دسته پودری ، کرمی و مایع تقسیم می شوند و مدل های حجم دهنده ، بلند کننده ، فر کننده و فیبری جزو زیر مجموعه های آن به حساب می آید.

سایه : معمولا سایه های چشم ، برای درشت تر نشان دادن چشم ها به کار می روند و همچنین ، پوشش دادن چروک ها و عیوب اطراف چشم از دیگر ویژگی های سایه به حساب می آیند.

مداد چشم : جزو آن دسته از لوازم آرایشی به حساب می آید که طرز استفاده از آن بسیار آسان است. خرید لوازم آرایشی مداد چشم ، برای کسانی که می خواهند در مدت زمان کم و بدون زحمت زیاد چشمانی زیبا داشته باشند گزینه جذابی محسوب می شود.

لوازم آرایش ابرو

ریمل ابرو : محصولی که جزو لوازم آرایشی جدید محسوب می شود و با رنگ های متنوع و ساختاری لطیف ، به زیباتر شدن ابروها کمک می کند و حجم خاصی به آنها می بخشد.

سایه ابرو : محصولی که به آن میکروشیدینگ هم گفته می شود و برای افرادی که دارای ابروهای کمرنگ و توخالی هستند ، به شدت توصیه می شود.

مداد ابرو : محصولاتی که معمولا دارای سر اوریب شکل هستند که بوسیله آنها می توانید عمل کشیدن تارهای موی ابرو را به راحتی و به صورت کاملا طبیعی انجام دهید.

لوازم آرایش لب

بالم لب : محصولی که با ترکیبات نرم و مرطوب کننده خود ، می تواند از خشکی و پوسته پوسته شدن لب هایتان جلوگیری کند و با عملکرد آبرسانی خود ، زیبایی دوباره لب هایتان را به شما هدیه دهد.

رژ لب جامد : یک نوع از رژ لب که دارای دو نوع مات و براق است و توانایی این را دارد که از خشکی پوست جلوگیری کند و رطوبت طبیعی آنرا حفظ کند.

رژ لب مایع : این محصول دارای بافت مخملی و مات می باشد و باعث می شود لب ها پرتر و بزرگ تر به نظر بیایند. رژ لب مایع برای کسانی که لب های نازکی دارند ، بهترین انتخاب است.

مداد لب و رژ مدادی : محصولی که معمولا توصیه می شود قبل از استفاده از رژ لب ، آنرا به تمام سطح لب خود بمالید تا لب هایتان زیبا و برجسته شود.

لوازم آرایش ناخن

 کرم تقویتی : این محصولات کمک می کنند کراتین آسیب دیده روی ناخن از خشکی بیش از حد خلاص شود و راحت تر بتواند رشد کند.

لاک ناخن : وسیله ای که بدون شک روی میز آرایش هر خانمی پیدا می شود و با رنگ های بسیار زیاد و جذاب ، محبوبیت ویژه ای بین خانم ها دارد.

راهنمای انتخاب و خرید لوازم آرایشی با کیفیت

حتما به این نکته توجه داشته باشید که قبل از خرید اینترنتی لوازم آرایشی ، باید به نکات مهمی مانند قیمت لوازم آرایشی ، کیفیت لوازم آرایشی ، اورجینال یا تقلبی بودن لوازم آرایشی و تفاوت آنها توجه کنید و تا جایی که می توانید از مصرف و خرید لوازم آرایشی تقلبی خودداری کنید زیرا لیاقت شما مصرف بهترین لوازم آرایشی است و توصیه می شود هنگام خرید آنلاین لوازم آرایشی ، از فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی خرید کنید که مطمئن باشید محصولاتی با کیفیت و البته ، اورجینال را می فروشد.

لازم به ذکر است با توجه به شرایط ایجاد شده در ایران محصولات چینی به صورت هایکپی از محصولات اصلی با قیمت مناسب در اختیار ایرانیان قرار داده می شود که تست و تجربه این محصولات نیز در بین خانمها رواج پیدا کرده و تست این محصولات نیز خالی از تجربه و تست نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *