خبر

انواع پاک کننده آرایش صورت کدام است؟

پاک کننده آرایش صورت

احتمالا برای شما نیز پیش آمده است که زمان پاک کردن مواد آرایشی از روی صورت‌تان، با چالش مواجه شده‌اید و نتوانستید به راحتی از شر مواد آرایشی که روی پوست‌‌تان جاخوش کرده‌اند خلاص شوید و دست به دامان مواد شوینده مضر برای پوست، همچون شامپو و صابون شده‌اید.

بهترین و ساده‌ترین روش برای از بین بردن مواد آرایشی روی پوست صورت، استفاده از پاک کننده‌های آرایش با کیفیت است که بدون آسیب رساندن به پوست شما‌ می‌توانند در زمان کوتاه، به راحتی، تمامی مواد آرایشی روی صورت‌تان را محو کنند.

در این مقاله از ماها کازمتیک، بهترین پاک کننده‌های آرایش معرفی خواهد شد اگر شما هم دوست دارید خیلی ساده از دست آرایش روزانه‌تان خلاص شوید این مقاله را از دست ندهید!

با محبوب‌ترین مدل‌های پاک کننده آرایش در دنیا آشنا شوید!

پوست صورت از حساسیت بالایی برخوردار است و برای پاک کردن آثار لوازم آرایشی از روی آن باید بهترین پاک کننده را انتخاب کنید تا آسیبی به سلامت پوست‌تان وارد نکنید؛ در ادامه بهترین مدل‌های پاک کننده آرایش که می‌توانید با خیال راحت از آن‌ها استفاده نمایید خدمت شما معرفی می‌شود:

فوم شست‌وشو

استفاده از فوم‌های شست‌وشو ایده خوبی برای پاک کردن آرایش از روی صورت است، این محصول ظاهری کف مانند دارد و می‌توان به کمک آن خیلی راحت از شر چربی و آلودگی‌های ناشی از مواد آرایشی روی پوست خلاص شد.

فوم‌های پاک کننده آرایش با داشتن ترکیبات قوی، آثار سخت‌ترین مواد آرایشی را از روی صورت شما پاک می‌کنند، اگر پوست حساس و مستعد آکنه دارید فوم پاک کننده آرایش را فراموش نکنید.

بالم پاک کننده آرایش

بالم‌های پاک کننده آرایش، با داشتن بافت نرم و ساختار سبک، یک پیشنهاد فوق العاده برای از بین بردن آثار مواد آرایشی صورت هستند. استفاده از این محصول، علاوه بر پاک کردن آرایش، به آب‌رسانی و انتقال مواد مغذی به پوست صورت شما نیز کمک می‌کند.

شیر پاک کن

شیر پاک کن‌ها بافتی لطیف و کرم مانند دارند و همچون فوم‌های شست‌وشو می‌توانند به شما جهت پاک کردن آرایش صورت‌تان کمک کنند.

 البته توجه کنید قدرت پاک کنندگی آرایش شیر پاک کن از فوم، کم‌تر است و جهت پاک کردن آثار یک آرایش سبک، استفاده از شیر پاک کن، توصیه می‌شود.

دستمال مرطوب پاک کننده آرایش

استفاده از دستمال مرطوب‌های پاک کننده آرایش نیز برای خلاص شدن از شر مواد آرایشی مزاحم روی پوست، ایده خوبی است اما توجه کنید استفاده بلند مدت از این محصول  به علت داشتن ترکیبات شیمیایی قوی، می‌تواند برای پوست شما منجر به حساسیت شود.

اصولا حجم عظیمی از ساختار تشکیل دهنده دستمال‌ مرطوب‌ها را الکل تشکیل می‌دهد؛ الکل، شاید برای پاک کردن رد آرایش از صورت‌تان عملکرد خوبی داشته باشد اما به راحتی می‌‌تواند سلامت پوست‌تان را به خطر بیاندازد و به همین دلیل است که استفاده از این محصول برای پاک کردن آرایش به صورت مداوم پیشنهاد نمی‌شود.

میسلار واتر

میسلار واتر نیز یک مدل ژل پاک کننده آرایش بسیار کاربردی جهت از بین بردن آرایش صورت است که امروزه در بین خانم‌های جوان، از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است؛ در ادامه به صورت کامل با این محصول پاک کننده آرایش آشنا شوید.

میسلار واتر چیست و چه کاربردی برای پاک کردن آرایش صورت دارد؟

loreal micellar both 2 min

میسلار واتر، یک پاک کننده آرایش با ترکیبات جادویی است که می‌تواند در زمان بسیار کوتاه، اثر هر نوع لوازم آرایشی را از روی پوست صورت شما محو نماید.

ترکیب اصلی این پاک کننده صورت، میسل‌ها یا همان دانه‌های روغنی هستند که با داشتن سازگاری با پوست صورت، مواد آرایشی را به خود جذب می‌کنند؛ توجه کنید که بعد از پاک کردن آرایش صورت با این محصول نیازی به شست‌وشوی صورت‌تان نیز نخواهید داشت.

مزایای میسلار واتر

  • حفظ سلامت پوست صورت
  • ایجاد شادابی
  • پاک کردن آرایش در زمان کوتاه
  • داشتن ویتامین‌ها و مواد مغذی برای پوست
  • پاک کردن سخت‌ترین مواد آرایشی از پوست و …

بهترین مارک‌ها

اگر قصد دارید که از میسلار واترها برای پاک کردن‌ آرایش روزانه‌تان استفاده کنید بهتر است از بهترین برندهای تولید کننده میسلار واتر خرید کنید، در ادامه ما به شما محبوب‌ترین مارک‌های میسلار واتر را معرفی خواهیم‌ کرد، زمان خرید میسلار واتر، برندهای زیر را به خاطر داشته باشید.

  1. دافی
  2. نوتروژینا
  3. لورآل
  4. بایومارین
  5. کامان
  6. ژینووا

آیا میسلار واتر با تونر، تفاوت دارد؟

احتمالا نام پاک کننده آرایش تونر، به گوشتان خورده باشد اکثر افراد، تونر را با میسلار واتر اشتباه می‌گیرند و تصور می‌کنند نوع کارکرد و کاربرد این دو محصول، یکی است! در حالی‌که کاربرد میسلارواتر با تونر کاملا متفاوت است.

توجه کنید که میسلار واتر، یک ترکیب پاک کننده آرایش است که عمده ساختار آن را آب و روغن، تشکیل می‌دهد اما تونرها بیشتر جنبه پاک‌ سازی پوست صورت، بعد از زدودن آرایش را دارند.

با کمک تونر، می‌توانید سطح PH پوست‌تان را بعد از پاک کردن آرایش، تنظیم کنید و آنتی اکسیدان و ویتامین‌های ضروری را به پوست‌تان برسانید.

چطور، بدون آسیب زدن به پوست، آرایش صورت‌‌مان را پاک کنیم؟

پس از انتخاب پاک کننده آرایش، نوبت به عمل می‌رسد و باید با دقت و کمک ژل پاک کننده‌ای که انتخاب کرده‌اید، با آرایش صورت‌تان خداحافظی کنید. برای این‌کار باید وسواس زیادی خرج دهید و با حوصله آرایش صورت‌تان را پاک کنید تا آسیبی به پوست‌تان نرسد؛ پیشنهاد می‌شود زمان استفاده از پاک کننده آرایش، نکات زیر را فراموش نکنید :

  1. از چشم‌ها شروع کنید و مراقب وارد نشدن محلول‌ به آن‌ها باشید
  2. به پوست‌تان با دست‌، فشار وارد نکنید
  3. پاک کننده آرایش را با ملایمت، روی پوست، ماساژ دهید
  4. از مقدار کم‌تری پاک کننده، برای لب‌ها و پشت پلک، استفاده کنید
  5. بعد از پایان پاک کردن آرایش، از تونر استفاده کنید
  6. استفاده از ماسک‌های تقویتی طبیعی را فراموش نکنید

سخن پایانی

در این مطلب، انواع پاک کننده آرایش صورت + نکات کاربردی و مهم در رابطه با استفاده از میسلار واتر، بهترین ژل برای پاک کردن مواد آرایشی بر روی پوست صورت، خدمت شما همراهان عزیز ارائه شد.

اگر شما نیز اهل آرایش روزانه هستید و همچنین دوست دارید سلامت پوست‌تان را حفظ نمایید پیشنهاد می‌شود یکی از مدل‌های پاک کننده آرایش معرفی شده در این مقاله را انتخاب کنید و حتما در پایان شب با کمک آن، آرایش صورت‌تان را پاک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *