آرایشی و زیبایی

انواع ریمل اسنس 2021 + نحوه تشخیص ریمل اصل از ریمل تقلبی

انواع ریمل اسنس

کمپانی اسنس «Essence» از سال ۲۰۰۰ فعالیت خود را آغاز نمود و می توان گفت جزو برندهایی است که با توجه به نیاز مشتریان و قیمت مقرون به صرفه توانسته نظر اکثریت مشتریان را به خود جلب کند. ریمل اسنس در رنگ‌های مختلفی تولید می‌شود و بوسیله یک برس که نقش اساسی در تاثیر و خرید یک ریمل دارد مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انواع ریمل اسنس

ریمل حجم دهنده اکستریم ولوم اسنس مشکی - Essence I Love Extreme Volume
ریمل حجم دهنده اکستریم ولوم اسنس مشکی – Essence I Love Extreme Volume

ریمل صورتی مدل I Love Extreme Crazy Volume: بلند کننده 

ریمل آی لاو اکستریم کریزی ولوم اسنس با رنگ کاملاً مشکی برای افرادی که مژه‌های کوتاهی دارند مناسب است. این ریمل دارای یک برس فیبری انعطاف پذیر است که پس از استفاده از آن، مژه هایی بلند و بدون ایجاد چسبندگی و تجمع مواد بر روی مژه را تجربه خواهید کرد. این ریمل ضد آب نیست و به راحتی با آب و صابون و یا انواع پاک کننده های آرایشی پاک می شود.

ریمل مشکی مدل «I Love Exterme Volume» : حجم دهنده‌

ریمل‌ حجم دهنده«I Love Exterme Volume» دارای مواد نایلونی یا الیاف ابریشم مصنوعی است که باعث افزایش موقت طول مژه می‌شود. این ریمل دارای برس فیبری با دو لبه شکاف دار است که حاوی فرچه های کوچک‌تر هستند، این مزیت باعث شده رنگدانه‌های بیشتری را در خود جای دهد و حجم مژه‌ها را افزایش دهد.

ریمل مشکی اسنس از نوع ریمل‌های معمولی بوده و به‌راحتی با آب و پاک‌کننده‌های آرایشی پاک خواهد شد.

ریمل آبی: دقیقاً مانند ریمل مشکی حجم دهنده‌ ولی ضدآب

این محصول، فوق‌العاده مشکی است و بعد از استفاده، مژه‌هایی پر را نشان خواهد داد. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که به علت استفاده‌ی طولانی از ریمل در طول روز، با ریخته‌شدن مواد ریمل در زیر چشم مواجه شوید؛ اما هنگام استفاده از این ریمل با این مشکل روبه‌رو نخواهید شد. ریمل اسنس مدل I Love Exterme Volume با رنگدانه‌های طبیعی و رنگی کاملا مشکی و برسی منحصربه‌فرد جهت حجیم کردن مژه تولید شده است.

ریمل سبز: جدید ترین ریمل اسنس با فرچه شگفت انگیز (در تصویر زیر مشاهده کنید.) این ریمل قابلیت فر کنندگی و حجم دهندگی را داراست. این مدل از ریمل اسنس به تازگی وارد ایران شده و طرفداران خود را دو چندتن نموده است.

ریمل اسنس سبز
ریمل اسنس سبز

نحوه تشخیص ریمل اسنس اصل از تقبلی

ریمل اسنس یکی از ریمل های محبوب در بین خانم های ایرانی می باشد که متاسفانه مدل تقلبی آن در بازار تشخیص اصل و فیک بودن آنرا سخت نموده. در ادامه روش های تشخیص ریمل اسنس تقلبی از اصل را توضیح می دهیم.

49658510 129296538108954 4280201574433087264 n 560x486 1
2019 06 04 015816 e1559995170580

2 دیدگاه در “انواع ریمل اسنس 2021 + نحوه تشخیص ریمل اصل از ریمل تقلبی

  1. عباسی گفت:

    عالیه این ریمل

  2. عباسی گفت:

    عالیه این ریمل قیمت مناسب کیفیت بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *